Nääääääääääääääää

Palla rubriken, huhuhuhuh! Jag bara klagar och klagar, klagar ganska mycket. Men vi bor i sverige där vi alla klagar, så enkelt är det!
De som klagar på att svenskar klagar för mycket föregår ju inte med särskilt gott exempel.

Hihi

Läser "Dagen min dotter blev galen", den är galet hemsk :( usch, kan inte föreställa mig hur det måste ha känts, att se sin dotter bli en främling för en.

UH! Tivoli imorrn, jippi! :D Eller, bara kanske :( BUHU! Beror ju på omständigheterna ju, typ haha!

Helt osammanhängande, men vem bryr sig? På lördag är det släkträff och jag är skakis som fan. Eller nej, skojja. Men helt ärligt så har jag inte träffat en människa från mammas sida, och så BOM kommer det 60 pers som man inte känner! WOW! Fett ballt azzå, hihihi! Håppas att det finns mycket maat där :DDDD Wohoooooooo typely!

Men äh, ska äta en nektarin nu. Hejdå!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0