yeah whatever

ÅÅH! Om mindre än en vecka börjar skolan!!! :SS lovet bara försvann! Jag har ju inte gjort nånting! :c Orka det.

Varför är alla så mycket bättre, populärare och snyggare än jag???
För att någon måste ju vara sämst! :))))))

Helt jävla dålig, vill också kunna dansa bra D: men min syrra sa att jag såg äcklig ut när jag dansade, så taskigt ): jag ansträngde mig faktiskt! Att dansa alltså, men så ser jag fjantig och äcklig ut! Buhuhuhuh typ :x

Aja, snart får jag en supersnygg röööd converse väska, wiiiie! :x <3 Har velat ha en i två år nu, så ja. Heheheh, jag är jättejättejättejättebortskämd ): Men jag har iaf samvete att inse det, thih c:

När folk säger att man är konstig...
Menar de då att det är något negativt?
För jag vet inte.
Borde jag skärpa mig?


NEEJ! :x thih c:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0